Gandrīz puse jeb 48% Latvijas iedzīvotāju par vislielāko apgrūtinājumu mājokļa remonta materiālu izvēles un iegādes procesā atzīst patērēto laiku un enerģiju, liecina pētījumu centra SKDS un uzņēmuma “Reaton” veiktais pētījums par mājokļu apdares remontdarbu veikšanas paradumiem Latvijā.
Pēc iedzīvotāju domām, nepieciešamība orientēties remonta materiālu cenās (39%), kā arī šaubas par apdares materiālu kvalitāti (34%) ir papildu apgrūtinājumi mājokļa labiekārtošanā. Savukārt 24% aptaujāto papildu grūtības rada apdares materiālu savstarpējā saskaņošana.
“SKDS un “Reaton” pētījuma rezultāti liecina, ka vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju jeb 52% apdares remonta darbus veic retāk nekā reizi piecos gados, savukārt 24% norāda, ka to dara reizi 3–5 gados, tādēļ šim procesam jābūt īpaši pārdomātam un jāatvieglo klienta ikdiena. Lai iedzīvotāji laikus spētu izvairīties no paredzamajām grūtībām, “Reaton” iesaka izmēģināt organizēt šo procesu ar jaunā pakalpojuma “Mājokļa saimnieks” palīdzību,” norāda Andrejs Jerkins, “Reaton” Apdares un interjera departamenta vadītājs.
“Interjera, dizainā tāpat kā jebkurā mākslā, ir būtiski pārdomāt vienotu idejas konceptu. Labiekārtojot mājokli, aicinu galvenokārt domāt par vienotu tēlu tam, ko plānojat realizēt. “Reaton” piedāvā brīnišķīgu atvieglojumu apdares materiālu izvēlē un iegādē, kur par visu ir padomāts. Izmēģinot visus trīs pakalpojuma “Mājokļa saimnieks” piedāvātos apdares komplektu veidus, secināju, ka piedāvājumā ir ļoti plaša materiālu izvēle, kas ļauj cilvēkiem ar dažādām gaumēm ērti labiekārtot savu mājokli,” saka dizainere Agnese Rudzīte, kas ir izmēģinājusi jauno “Reaton” pakalpojumu.
Ērtākam mājokļa labiekārtošanas procesam uzņēmums “Reaton” saviem klientiem izstrādājis jaunu pakalpojumu – “Mājokļa saimnieks”, kas ļauj virtuāli izvēlēties piemērotāko apdares veidu, ātri prognozēt izmaksas, saņemt individuālu konsultāciju un vienuviet pasūtīt remontam nepieciešamos apdares materiālus. Tādējādi iedzīvotāji var ietaupīt ne tikai laiku, bet arī finanses, turklāt papildus saņemot arī garantētu materiālu kvalitāti un to ērtu piegādi līdz mājoklim.
Nepieciešamību pēc šāda pakalpojuma apstiprina arī veiktā pētījuma rezultāti, kur vairāk nekā 59% aptaujāto iedzīvotāju būtu interese iegādāties jau gatavus apdares materiālu komplektus. Pašlaik “Reaton” piedāvā apdares materiālu komplektus trīs dažādu cenu kategorijās. Katram komplekta veidam ir piemērota konkrēta cena par kvadrātmetru visa pakalpojuma ietvaros, neveidojoties papildu izmaksām.
Vairāk par “Reaton” pakalpojumu “Mājokļa saimnieks” var uzzināt šeit: https://reatonapdare.lv/
Pētījumu veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS sadarbībā ar uzņēmumu “Reaton”. Pētījums veikts 2019. gada februārī un martā, aptaujājot 1005 respondentus visā Latvijā.
Par “Reaton”
“Reaton” ir viens no lielākajiem Latvijas daudznozaru uzņēmumiem, kas tirgū darbojas vairāk nekā 30 gadu. 2017. gadā konsolidētais uzņēmuma apgrozījums sasniedza 50 miljonus eiro. Peļņa – 630 tūkstošus eiro. 2017. gadā Latvijā samaksāto nodokļu summa bija 9 miljoni 840 tūkstoši eiro.
Papildu informācija:
Aivars Litaunieks | “Reaton” mārketinga departamenta direktors
aivars.litaunieks@reaton.lv | +37167023056